lørdag den 26. januar 2019

En sofa for både mænd og kvinder



Jeg har vist min mørke velour sofa herinde, som jeg knus elsker - desværre gør min kæreste det knap so much. Så i vores kommende fælleshjem skal der investeres i en ny og det går jeg udelukkende med til, fordi min er lille.

Jeg tænker, at denne sofa fra ILVA kunne være et godt bud på en sofa, som kombinere vores begges behov. Mit - den skal være pæn og min kærestes omkring, at den skal være komfortabel.

Jeg elsker brune nuancer, for som billedet viser, så komplimenter det bl.a. det grønne fra store fine planter. Prisen har jeg ikke gidet at undersøge, da der lige er en del tid til, at et sofakøb bliver aktuel.

2 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot! Elsker kernelæder-looket :)

    Og hvor er dit blogdesign blevet fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var også en del temaer jeg fik bladret igennem, inden jeg fandt denne 😅😊

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...