lørdag den 12. januar 2019

Tak for nu Fætter BR





For 15 år siden, da jeg gik i 1.G på Esbjerg Gymnaium blev jeg ringet op af min søster, som var elev i Fætter BR.. De havde totalt undervurderet julehandlen og havde ikke fået ansat nok julehjælpere, så derfor ville hun høre, om jeg ville ansættes julen over. Det sagde jeg ja tak til og fik udleveret en grøn julehjælper sweatshirt og min primære opgave var at pakke gaver ind. Året efter skete det samme igen og bagefter blev jeg så ansat som tilkalder.
Jeg sagde op, da jeg flyttede til Århus - men blev da selvfølgelig ansat i BR i Bruuns Galleri som tilkalder også og når jeg var hjemme i Esbjerg tog jeg også gerne et par vagter inde i gågaden.
Så i 15 år har jeg on og off været ansat i Fætter BR og selv om jeg i oktober 2018 lagde min endelige opsigelse, så har det altså ramt mig at Top Toy er gået konkurs og at der ikke længere er en Fætter BR. Selvfølgelig har det også en indvirkning, at min søster var butikschef for begge butikker i Esbjerg og nu står uden job.


2 kommentarer:

  1. Synes det er så ærgeligt :( Det er lidt en del af ens barndom der forsvinder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. Carla har også fødselsdag i den kommende uge og det var helt mærkeligt at skrive ønskeseddel uden ting fra BR.

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...