onsdag den 30. januar 2019

Lolly's laundry

I går havde jeg første skoledag igen på diplom uddannelsen. Det trak tænder ud og var noget anderledes struktureret end det andet modul, som jeg tog i efteråret. Umiddelbart virker det mindre teori tungt og mere baseret på løs snak - og desværre med samme store mængde læsning.



I mandags var der ansøgningsfrist på den stilling, som jeg pt er i vikariat for, så tror jeg har tjekket min mail 100 gange for at se, om jeg skulle have fået en indkaldelse til samtale - men desværre ikke endnu.

Hvis jeg får jobbet, så kunne jeg godt være fristet til at fejre det med et køb af den pæne røde bluse fra Lolly's Laundry. Det var den som jeg drømte om i sidste uge 😅 Den kan købes i Stories ude i Hjerting. Har nogen af jer været der? Det er en lille butik med både tøj, brugskunst og eget keramik værksted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...