lørdag den 26. januar 2019

Billigbørsen vs. Flealoppen


Hej mine 27 følgere

Er der nogen af jer, som har været forbi enten Billigbørsen eller Flealoppen her i Esbjerg? Det var ret tilfældigt at jeg via Facebook fik kendskab til de to steder, men de fungerer ligesom Guld&Rod, hvor man kan leje en stand/hylde/guldplads hos dem og sælge sine ting.



I nat drømte jeg, at jeg købte den flotteste røde kimono og for at få råd til den, så solgte jeg en masse af mit tøj. Så jeg tænker lidt, om jeg skal køre forbi et af de to steder i dag? For jeg i virkeligheden drømmer jeg ikke om en kimono, men i stedet den flotteste røde bluse fra Lolly's Laundry. Den kan jeg lige vise jer senere 😍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...