torsdag den 31. januar 2019

Når man har guld i skabet

Kender I det med, at man bliver revet med, når der er udsalg? Fx når man vælger at købe en frynse kjole just in case, at man en dag skulle blive invitereret til en fest med Charleston tema. Den invitation kom aldrig.



Så imens jeg venter på, at der kommer en ledig stand til mig ude i Flealoppen, så har jeg sat en masse til salg på Tradono. Dog er jeg ikke længere helt imponeret over app'en efter de blev opkøbt af Trendsales. Men det er gratis, så jeg kan lige så godt forsøge at få solgt ud.

PS, nu har jeg endelig fået min indkaldelse til jobsamtale 👏

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med samtalen!

    Og så vil jeg anbefale at sælge på Facebook marketplace, synes der er godt gang i den der modsat på Tradono osv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og det vil jeg prøve, for det andet giver ingenting :)

      Slet

Tørrede blomster i ramme

Jeg faldt lige over en fin idé hos “ Livsnyderen ”, som jeg skal afprøve, når forårets blomster begynder at komme frem. Lignende ramme...